dearrockie

Alla inlägg under maj 2011

Av f'kung - 31 maj 2011 21:55

Rätt så lugn skol dag idag då.

Hade svenska sjukt mycket idag dåva..

Men vår älskade svenska lärare/mentor gav oss glass, hihi !

Imorgon blir det att göra klart engelska provet, och sen hoppträning!

Sen vet jag inte vad jag ska göra i veckan nu när vi är lediga :/

Blir nog att umgås lite med mina fina vänner!

Jaja, orkar inte skriva mer, skriver mer imorgon börjar bli lite trött..

Puss

/ F <3


 

Av f'kung - 30 maj 2011 22:02

Nu går jag och lägger mig, ha det !

/ F <3

Av f'kung - 30 maj 2011 20:50

Nyss käkat med familjen och jeppe :)

Blev lite grillat, gött !

Sitter vid datan nu, har typ inget att göra, pallar inte heller fixa min rörelse till bilden ;p

jaja, skriver mer om jag kommer på något, hihi puss


/ F       

Av f'kung - 30 maj 2011 16:51

           

Av f'kung - 30 maj 2011 15:57

hemma nudå..

skolan idag var väl inte världens bästa kan man ju säga, rektorn typ hela dagen..

orkar inte med all skit längre, kan ni inte bara låta mig va ?

jaja, ska snart ut, tror jag iaf till min älskade häst, blir en skritt runda i skogen. Tävlade ju igår.


Laddar upp resten av bilderna senare ;) !

puss

/ F


 

Av f'kung - 29 maj 2011 22:57

Tävlade idag då, gick inte alls bra..

Vet inte om jag ska sluta upp med ridningen, går inte alls bra längre mår bara skit då..

Men laddar upp lite bider som bnlev fina då.


Kom hem från tävlingen vid 12, sen kom mormor och cai så åt vi ju lite och sånt. Sen stack jag till bjuv för att sola sen hem till min bästa/underbara vän rasm0s !

Nu sitter jag bara vid datan och försöker fixa lite bilder, ska nog snart sova med.

Laddar inte upp alla bilderna idag, tar dem andra imorgon :) !

Puss / F

       


Av f'kung - 29 maj 2011 07:28

Sitter och käkar frukost nu, ska snart ut till min älskade ponny!

Ska fixa lite i stallet innan vi sticker till ödåkra för att tävla :-D !

hhihi bilder kommer sen, pussar


/ F

 

Presentation


tjaa, jag e en tjej på 15 år som skriver om min vardag och mina hästar (yy'
titta i n var dag vettja (yy'

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards