dearrockie

Alla inlägg under juli 2011

Av f'kung - 31 juli 2011 14:42

-  du är så himla fin, fan jag börjar verkligen falla för dig, men jag vet att det aldrig kommer bli du och jag, för du kommer aldrig börja falla för mig.







Av f'kung - 31 juli 2011 14:09

Festivalen igår var awesome!

Var med Sable hela kvällen sen vid 10 kom Jasse till HBG så var vii med henne och Mattias & Mathias, som sagt awesome kväll.


  Ska fira hampe nu för han har fyllt år ju, sen vet jag inte vad som händer.

Vill sticka ut och göra något, men känner endå inte för det ..

Jaja, imorgon eller på tisdag är det ridläger på söderåsen.

Fick låna emmas häst Mac, så det blir säkert bra. ;)


Ska in i duschen nu iaf, bloggar mer sen.


peace & love'





Mac   


 

Av f'kung - 30 juli 2011 00:05

Festival!


Festivalen idag, var helt okej. Men imorogn kommer den bli fetare!

Vi åkte bara en karussell (stavning).

Men vi hade skjukt roligt ändå, hihi.

Ska sova nu, ha det pussar från mig och sable ;*



peace and love'

Av f'kung - 29 juli 2011 12:45


Av f'kung - 29 juli 2011 11:43

Godmorgon alla fina!

Idag så blir det Helsingborgs festivalen med Oskar, sen så skulle jag kanske vara barnvakt? Vet inte riktigt ;d

Duscha nu sen snacka lite med Oskar när vi ska in till HBG, imorgon blir det HBG med min älskade och saknade SABINA! :-D

Har saknat henne något så sjukt mycket :'(


Saknar min älskling mest, vill att han ska komma tbx!! :'/

Men det är bara att acceptera det och ta det lugnt, jag har iallafall dem bästa vännerna man kan ha.


i like you.



älskar denna bilden på rockie och mig, den har något speciellt i sig, men jag vet bara inte vad.


 

Och en bild på min lilla älsklings bitch :-D


Av f'kung - 28 juli 2011 22:53

Ni kommer och håller på, seriöst bara gå och dö.

Ni kommer och säger, vi är på rasmus sida.

Fine va ni det, för detta var mitt val.

Jag valde att göra slut med honom, för att jag mådde dåligt.

Ni andra kan bara skita i att lägga er i.

Om någon ska snacka med mig så är det han, ingen annan.

Bara låt mig va, men i skolan kommer ni fan inte kunna få mig att må dåligt längre, så bara fuck er.



change school ? yes!


peace and love'


Av f'kung - 28 juli 2011 17:59

Imorgon blir det festivalen med oskar, hoppas att det inte regnar bara.

Sitter vid datan nu och bara och degar.


Har knappt någon lust att göra något, mamma erbjöd mig att följa med till Jeppe men jag hade ingen lust, bara jag tänker på Rockan så börjar gråta, tårarna kan komma när som ..


Trodde aldrig att det skulle vara så här svårt att sälja en häst, men detta var det enda valet.

Jag började bli för stor, min tid på ponny är nu över, får gå över till storhäst börja om från ruta 1 ..

   Sitter och kollar hästar lite nu, men ingen kan slå Rockie, antligen är dem för dyra eller för tråkiga. Känns tomt att inte ha någon häst i stallet. Kommer sakna hans bock språng, varje gång vi trillade av.


    Gud det är verkligen sant, du är borta ..

  Du är ungefär 30 mil härifrån, kom hem igen min ponnybus.


Jag sålde halva mitt hjärta, mitt allt, min bästavän, den som fick mig att må bra..


  - du är min stjärna, visa dem det också. du kan nå toppen, det vet jag.

  - jag hade bara inte den tiden att komma så långt med dig.

men jag lyckades, jag gjorde dig från att vara en spinkig, bockande häst till en ponny som hoppar 120 på träningar, jag vet att jag lyckades.


peace and love'



    


Av f'kung - 28 juli 2011 14:51

Rockie åkte nyss, han gick igenom besiktningen = ingen häst...

Fyfan, trodde aldrig att det skulle vara så svårt att lämna en häst.

Stod i transporten och ville inte lämna honom fick panik ville bara dö, tårarna bara strömmade fram.

Han är min ängel, den mest unika häst jag träffat i hela mitt liv.

Fyfan vad jag kommer sakna dig !

Orkar inte skriva mer, är för svag för det ..


Ska kanske göra en ny blogg men ha kvar denna, denna bloggen heter ju dearrockie och den skulle ju handla om rockie och lite såhär.

Tänkte fixa en ny blogg om mitt liv och den ska då inte heta om ngn häst.

Men jag vill ha kvar denna bloggen så jag ska kunna skriva om rockie när jag känner för det.


ska äta nu, förvänta er inte mkt uppdatering idag.


love'

Presentation


tjaa, jag e en tjej på 15 år som skriver om min vardag och mina hästar (yy'
titta i n var dag vettja (yy'

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards