dearrockie

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

the heart will be heal, it just must.

Av f'kung - 28 juli 2011 08:19

Vissa folk har nog väldigt stora problem eller vad säger du Jasmin?



Herregud, du säger att jag aldrig har älskat dig att jag blev tillsammans

med dig för att sen göra slut och såra dig?!

Är du dum i huvudet eller?!

Jag gjorde slut för min egen skull, men jag vet att du inte vär värd mina tårar. Du sårade mig djupt när du skrev allt, jag ville inte att det skulle ta slut, men du fattar inte det.

Jag älskade dig över hela mitt hjärta, älskar dig fortfarande.

Om du bara hade insett, det som mest sårar mig är att vi inte kunde vara vänner.

Du säger att jag är fittig ?! Hur skulle jag veta att jag skulle börja känna såhär? hur!

Du tror jag mår bra över mitt val, där har du fel.. så jävla fel.

Jag mår värre än någonsin men jag vet att någongång kommer jag börja må bra, det vet jag, det måste jag.


 - jag mådde sjukt bra med dig, var nästan alltid glad. Hade roligare än någonsin, fick mig alltid på andra tankar.

Detta hände nyligen, folk sa ; men kämpa, försök att fixa och lösa det.

Men hur fan då? Jag orkar inte ha den smärtan i min kropp, du lgög du sa att vi alltid skulle vara vänner, men jag skiter i allt. Du sårade mig med dina ord, fick mig att framstå som en idiot när det var du som gjorde fel och sa sånt, fyfan.



Men du får ha det riktigt bra, lögnare.

 

love.

 
 
jasmin

jasmin

28 juli 2011 10:39

Eh ja ! vilka cp människor som finns.....

http://jasminandersson.devotese

f'kung

28 juli 2011 13:45

ja ..
sorgligt asså..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av f'kung - 15 oktober 2011 16:48

jag saknar dig mer än mest.  jag behöver dig här och nu mitt hjärta!  du tog med mitt halva hjärta när du försvann, du är så långt bort ..  jag vill att du ska komma tillbaks ..   mitt hjärta dunkar utav rädsla och sorg, för jag vet inte va...

Av f'kung - 8 augusti 2011 00:47


    jag saknar dig älskling, mer än någonsin.   kom tillbaka till mig, kan inte förstå att du är borta. helt gone.. du är inte i hagen längre, ser inte dig på morgonen när jag går ut i stallet. hör dig aldrig gnägga.. känna din doft...

Av f'kung - 5 augusti 2011 21:09

Hejhej, drar ut nu. Skriver mer imorgon om lägret och allt.   peace & love ' ...

Av f'kung - 3 augusti 2011 19:57


Hejhej, sitter med josse hemma hos mig, jag har nyss duschat behövde verkligen det ;)   Hade hoppträning igår och en clinic. Det var Nicklas Arvidsson som visade clinicen med en av sina hästar. Och hans fru Jenny som hade hoppträningen, det g...

Av f'kung - 2 augusti 2011 09:37


Snart sticker jag på läger på söderåsen kommer hem på fredag. Inte mycket bloggande men ska försöka, lovar!   Håller på att packa mikna kläder nu, gjorde det inte igår för kom hem vid halv 11 sen bara orkade jag inte ;p   Ska snart äta också ...

Presentation


tjaa, jag e en tjej på 15 år som skriver om min vardag och mina hästar (yy'
titta i n var dag vettja (yy'

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards