dearrockie

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av f'kung - 23 juni 2011 19:37

Hej, bloggish.

Kom nyss hem från Rasmus, varit i bille med han och Jonas tiieep hela dagen. Var på rampen lite och sån skit.

När jag var hemma hos Rasmus så ringer mamma och bara " det är ngn som har ringt på Rockie " så dem ska komma på lördag och titta på honom, jag bara men han e as fet och han går ju på sommarbete med, så ska ut och rida nu efter jag har käkat. Känner att jag måste ta mycket fotton på han och mig och bara på honom om ngn köper han .. vill ju ha minnen ! :)

Ska fråga Amanda och Jasse om dem har tid eller ngn annan. :)


Det var nog allt skriver mer senare hur det går efter jag har ridit, har ju inte ridit på snart 3 veckor ^^

puuuuuss'

/ Frida <3

Av f'kung - 23 juni 2011 11:27

Vaknade för ett tag sen, har duschat och käkat nu. Vet inte vad som händer idag, imorgon blir det iaf till Amanda tills på måndag :-D !

Ska bli skit kul, så jag måste typ packa as mycket ^^ hihi.

~ Någon som har lust att va idag ?

Skriver mer senare..

puuuuss'

/ Frida <3

Presentation


tjaa, jag e en tjej på 15 år som skriver om min vardag och mina hästar (yy'
titta i n var dag vettja (yy'

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards