dearrockie

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av f'kung - 24 juni 2011 12:16

Glad midsommar alla!   


Ridningen idag gick jätte bra förutom när jag skulle ta in hästarna..

Jag fick inte tag på Rockie i hagen så jag skulle ta Chad först ist, men när vi hade gått en bit så började han stegra och slå med fram hovarna så jag fick hoven bredvid knäskålen, tur det inte var på knäskålen ..

Fick sjukt ont ringde mamma så hon fick komma hem och hjälpa mig att ta in dem, har världens blåmärke och har sjukt ont i benet, haltar gör jag med.. Men ridningen gick bra, förutom att han var lite seg i galoppen men som sagt han är verkligen fet! Måste rida som satan nu ..

Nu så ska jag in i duschen sen packa, sen hem till Amanda, ha det! :-D

Av f'kung - 24 juni 2011 10:18

Godmorgon allla läsare! :-D

Nu bså har jag nyss käkat, ska snart ut till Rockie och rida. Har saknat det så himla mycket! Sen blir det att packa sen hem till Amanda! :-D

Måste skynda mig nu, kommer upp bilder ngn dag också! :-)

puuuuuss'

/ Frida <3

Av f'kung - 24 juni 2011 00:21

Tja bloggish, red ut med Rockie gick skit bra otroligt nog ;)

Han var hur lugn som helst gick tom på tygeln sjukt bra och böjde och var mjuk sjukt bra! Imorgon så blir det att sticka till ridhuset och rida där, lite galopp med. På lördag kommer dem som ska prov rida rockan, dem kommer ju från göteborg, så e lite nervös .. Liksom tänk om dem gillar han jätte mycket ? Så tar dem han direkt typ ?

Vill inte ens tänka tanken, kommer må så dåligt om min lilla ponny försvinner..


jaja, just nu så sitter jag vid datan och e inte ett dugg trött -.-' skit bra när man ska upp hyffsat tidigt för att rida sen packa sen dra hem till Amanda.. sjukt kul, jadå!

puuuuuss'

/ Frida <3



tjugofjärde juni tvåtusenelva'

Presentation


tjaa, jag e en tjej på 15 år som skriver om min vardag och mina hästar (yy'
titta i n var dag vettja (yy'

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards