dearrockie

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

saker ni kanske inte visste om mig ;)

Av f'kung - 22 juni 2011 20:25

  

I ÅR HAR DU :

Lärt känna en ny vän: Ja, typ :)

Fått ditt hjärta krossat: Krossade det själv ..

Träffat någon som förändrat ditt liv: JA!

Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja ..

Kysst en kompis: Hahaha, pussat ;) 

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Ja ^^

Vad gjorde du under din senaste födelsedag: Umgicks med familjen    

Vilken tid vaknade du idag: Halv 8 ..

Vad gjorde du igår runt midnatt: Var vid datan ^^

Något som du längtar till: FALSTERBO, och till helgen ;)

Senaste gången du träffade din pappa: ...

En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: Pappa

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp :)

Vad gör dig irreterad just nu: Folk som drar upp gammalt skit ..

 

DIN FÖRSTA:

Operation: Har aldrig opererat mig ^^

Piercing: Öronen, naveln efter sommaren :)

Tatuering: Har inga ;p

Bästavän: Minns inte

Sport: RIDNING ! :D

Husdjur: Katt, häst xd

Förälskelse: kim .. ;p

Alkohol du drack: de du ;)

 

VAD ÄR DET BÄSTA MED DET MOTSATTA KÖNET:

Ögon eller läpparna: Ögon!

Kramar eller pussar: både och, men kramar mest :)

Kortare eller längre: Kvittar, men längre ;p

Romantisk eller spontan: Spontan

Tatueringar eller piercingar: Piercingar

  

Japp det var allt. 

  

Vatt hemma hos Amanda idag, stack dit vid tjugo i 12 kom typ fram 5 över 1. Var inne i HBG med Lina och så fixade dem sina naglar som hade brytits, ska fix

a mina på måndag. Kostade bara 280 :- as billigt!  

Sen var vi inne på mc och Amanda käkade lite, sen stack vi hem igen, sen till stallet. 

När vi kom hem så käkade vi lite, sen fick Amanda för sig att vi skulle ha ngn tävling med att man har bubbelvatten i munnen och blåser upp kinderna, haha, första rundan vann jag !   

Men typ andra rundan så fick jag vatten i fel strupe eller ngt, så vattnet bara rann ut xdd. HAHA, sen så fick jag typ ingen luft när jag hade spottat ut vattnet, hostade som fan och Amanda bara as garvar! ;-) Alltid lika snäll! :-D

Japp det var min dag, hur var er ? Rolig/Tråkig?

Resten av kvällen blir att sitta vid datan och tråka, får se vad som händer imorgon med.

Ha det !

puss

/ Frida   


Bilder på Amanda när hon flippar i stallet ! ;-)

SÅÅÅÅ otroligt fina, finaste paret !

            Och lilla sigge, urkassa mobil bilder, jag vet. Men men ..  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av f'kung - 15 oktober 2011 16:48

jag saknar dig mer än mest.  jag behöver dig här och nu mitt hjärta!  du tog med mitt halva hjärta när du försvann, du är så långt bort ..  jag vill att du ska komma tillbaks ..   mitt hjärta dunkar utav rädsla och sorg, för jag vet inte va...

Av f'kung - 8 augusti 2011 00:47


    jag saknar dig älskling, mer än någonsin.   kom tillbaka till mig, kan inte förstå att du är borta. helt gone.. du är inte i hagen längre, ser inte dig på morgonen när jag går ut i stallet. hör dig aldrig gnägga.. känna din doft...

Av f'kung - 5 augusti 2011 21:09

Hejhej, drar ut nu. Skriver mer imorgon om lägret och allt.   peace & love ' ...

Av f'kung - 3 augusti 2011 19:57


Hejhej, sitter med josse hemma hos mig, jag har nyss duschat behövde verkligen det ;)   Hade hoppträning igår och en clinic. Det var Nicklas Arvidsson som visade clinicen med en av sina hästar. Och hans fru Jenny som hade hoppträningen, det g...

Av f'kung - 2 augusti 2011 09:37


Snart sticker jag på läger på söderåsen kommer hem på fredag. Inte mycket bloggande men ska försöka, lovar!   Håller på att packa mikna kläder nu, gjorde det inte igår för kom hem vid halv 11 sen bara orkade jag inte ;p   Ska snart äta också ...

Presentation


tjaa, jag e en tjej på 15 år som skriver om min vardag och mina hästar (yy'
titta i n var dag vettja (yy'

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards