dearrockie

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av f'kung - 27 juli 2011 23:55

hej bloggen, orkar absolut inte uppdatera egentligen men men, haft en jobbig dag som sagt speciellt nu på kvällen.

idag ( torsdag ) så besiktigas rockie vill inte veta hur det kommer bli ..

jaja, men jag bloggar mer imorgon.

love frida'

Av f'kung - 27 juli 2011 11:41

 

Hejsan alla bloggläsare!

Nu är jag tillbaka från Gotland, eller kom hem rättare sagt igår.

När jag kom hem stack jag till Julia som jag har saknat, så sov jag där.

Kom hem för typ en timme sedan och nu ska jag bara blogga lite snabbt sen sticker jag till sopyippen sen ut med kompisar till stan (y).


Ikväll kommer jag berätta mycket mer vad som hände på Gotland och vad vi gjorde mm. Bilder kommer med upp!

Kommer skriva en text om Rockie med, för imorgon händer det, imorgon ska han besiktigas och då får vi veta, har bytat header med och bakrund, gjorde den snabbt det är en solnedgång bakom rockie och han och en text lite bara, eftersom denna bloggen skulle handla om honom och att han kankse inte kommer finnas i vårt stall imorgon så kände jag för att skriva en text på bilden.


Jaja nog om det, bloggar mer imorgon eller ikväll, ni får ha det så bra.


love frida'

Presentation


tjaa, jag e en tjej på 15 år som skriver om min vardag och mina hästar (yy'
titta i n var dag vettja (yy'

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards