dearrockie

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av f'kung - 17 juli 2011 23:13

Dejta sängen, japp blir att sova nu tror jag. Imorgon sticker jag till Gotland peoples, kommer hem den 26 juli igen!

Kommer sakna alla, det känns som en evighet men ska typ bara vara borta i 8 dagar liksom ?

Gud hur ska detta gå, aja det kommer säkert bli kul!

Kommer nog inte kunna blogga så förvänta er inte något, men ha det så kul alla, vi ses igen om 8 dagar.

G'natt / frida <3



 

Av f'kung - 17 juli 2011 18:24

11 dagar kvar tills jag vet 100 % säkert om du åker, det gör ont att bara tänka tanken om du går igenom besiktningen, det är hemskt ..

-   du är så fin min lilla ponny, du har förändrat mig, lärt mig nya saker shiiit tårarna strömmar fram, jag vill inte mer, vill inte lämna dig, vill inte lämna dig för evigt. för hur ska jag kunna träffa dig igen pockan? du är uppe utanför göteborg, du är inte ens närma mig, du e så långt borta, du är så långt borta min älskling ..

 bara jag ser en bild på dig och mig tillsammans känner jag kärleken du och jag delade, lyckan av att vinna och att lyckas, gud vad jag kommer sakna allt ..



 om du säljs så blir det storhäst till mig, inte det jag vill egentligen men det finns inte så mycket att säga till om, jag börjar bli för stor för ponny och att köpa en d-ponny är ju knappt lönt? rida den i 1 år och sen då?

hade hellre velat ha en d-ponny på foder och en storhäst som mamma och jag kan ha tillsammans.

börjar ju gymnasiet nästa år och då har jag inte tid med 2 ..

jag är inte så gammal heller, vill liksom inte släppa ponny tiden, för jag skojar verkligen inte, den är bäst!

men jag har bestämmt mig och det blir storhäst om rockie säljs, chad är ju också till salu, men det är sjukt svårt att sälja just nu ..

 

Presentation


tjaa, jag e en tjej på 15 år som skriver om min vardag och mina hästar (yy'
titta i n var dag vettja (yy'

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards