dearrockie

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av f'kung - 1 juli 2011 21:47

tja.

Red på banan idag med rockie, han kändes riktigt fin så jag tog några språng med honom   

Blev att vi tillslut flög över 110 cm ..  

Hade absolut inget i handen och han bara kändes såååååå fin! 

Är fortfarande hyper!

Imorgon så åker min älskade Sable till Serbien och är där i 3 veckor..

kommer sakna henne sjukt mkt :'/

Vad händer imorgon alla? Någon som vill hitta på ngt?

Resten av kvällen blir att sitta med mamma framför tv;n

ha det!

puuuuuuuss'

/Frida <3

Av f'kung - 1 juli 2011 14:32

hej bloggläsare, förlåt för att jag inte har uppdaterat så bra dem senaste dagarna :(

Men i onsdags stack jag hem till Sabina och sov där så solade vi och hjälpte hennes mamma med att sätta upp ett party tält, det tog bara typ 3/5 timme xd.

Haha sen så var vi med philip och david :p

Igår så fick jag vakna sjuuukt tidigt för att jag skulle till polisen och snacka om det som hände i skolan och sånt för typ ett tag sen ? ;o

Sega eller vad?

Jaja sen så stack jag mamma och hampe till stranden ett tag det var ju skit fint väder då vid förmiddagen :)

Sen stack jag hem till Rasmus och sov där.

Idag så blir det att rida sen skulle jag nog hjäpa mamma i trädgården får se .. :)


Det blev rätt så mycket, haha.

På söndag kommer även Amanda hit med Tom så ska han vara på sommarbete här ngn vecka :)

Ska nog sticka ut till rockie nu, ses.

puuuuuuuuuss'

/ Frida <3

Presentation


tjaa, jag e en tjej på 15 år som skriver om min vardag och mina hästar (yy'
titta i n var dag vettja (yy'

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards